Navigácia : [ preskocit ' ]
Audio, video, televízory Auto-moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky Hračky KÁVA, KÁVOVARY A PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Repasované, použité PC Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče
Reklamačný formulár

Reklamácia tovaru
Ako postupovať v prípade reklamácie?

 

A1) Ak ste obdržali poškodenú zásielku od prepravnej spoločnosti: 

  1. Kontaktujte kuriéra do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
  2. Poškodenie prosím neodkladne nahláste písomne na email reklamačného oddelenia: REKLAMACE@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky, a zašlite fotodokumentáciu s opisom rozsahu poškodenia.
  3. Poškodený tovar nám zatiaľ nezasielajte. Ďalší postup Vám následne určí reklamačné oddelenie.

 

A2) Ak došlo k zámene tovaru doručenej kuriérom postupujte nasledovne:
(obdržali ste od kuriéra iný tovar, ako je uvedené na faktúre alebo v objednávke)
 

  1. Chybu pri expedícií prosím neodkladne nahláste písomne na email reklamačného oddelenia: REKLAMACE@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky a opíšte doručený produkt (uveďte jeho názov, typ, prípadne EAN kód)
  2. Vyplňte prosím doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  3. Chybne doručený tovar nám prosím zašlite alebo odovzdajte na nižšieuvedenej adrese.
    Tento tovar nerozbaľujte, nepoužívajte, ani ho nesmiete inak znehodnotiť.  

 

B) V prípade poruchy výrobku postupujte nasledovne: 

  1. Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení + faktúra, dodaná so zakúpeným tovarom.
  2. Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  3. Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
  4. Kópiu faktúry, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt určený na reklamáciu dôkladne zabaľte.
    Balík nám zašlite alebo prineste na nižšieuvedenú adresu.

 

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Obchod MADER.sk - Reklamácia
ANTALON s.r.o.
Račianska 66
83102 BRATISLAVA

 
Podrobné informácie o záručných a reklamačných podmienkach viď: VI. Záručné a reklamačné podmienky

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR: 

* povinné položky
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Dodacia adresa pre vrátenie reklamácie, alebo Vaše trvalé bydlisko
 
*  
*  
*  
*