Navigácia : [ preskocit ' ]
Audio, video, televízory Auto-moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky náramkové Hračky Malé domáce spotrebiče Parfumy a kozmetika Počítače a kancelária Repasované, použité PC Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče
Časté otázky

Vážení zákazníci, 

pripravili sme pre Vás prehľad najčastejších otázok a odpovedí. Preto skôr, ako nám zavoláte alebo napíšete email, skúste nájsť odpoveď na otázku na tejto stránke.

 

  1. Je možné tovar uvedený ako „skladom“ na stránke www.MADER.sk prísť a vyzdvihnúť bez vytvorenia objednávky na MADER.sk  - Račianska 66 v Bratislave?

Je potrebné vedieť, že pobočka v Bratislave (MADER.sk, Račianska 66, Bratislava) nám neslúži ako sklad. Pobočka slúži len pre odber tovaru už pripravených objednávok. Preto ak máte záujem tovar zakúpiť, je potrebné najskôr vytvoriť objednávku prostredníctvom webstránky MADER - www.mader.sk Pripravenie objednávky na pobočke MADER.sk Vám potvrdíme zaslaním výzvy k osobnému odberu prostredníctvom SMS správy a emailu. O priebehu objednávky Vás budeme informovať emailom. V prípade, ak máte záujem zistiť, aká je dostupnosť tovaru na odbernom mieste, prosím nájdite a poznačte si "interný kód produktu" a skúste nám zavolať alebo napísať email.

 

2. Aké sú spôsoby doručenia objednávky a koľko to stojí?

V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka doručená. Po potvrdení objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Osobné vyzdvihnutie Bratislava

Najlacnejší spôsob pripravenia objednávky na pobočke v Bratislave. O pripravení objednávky informujeme SMS notifikáciou + emailom. Aktuálnu výšku ceny za rezerváciu objednávky na pobočke nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny  

 

DPD – Slovensko

Doručujeme kuriérom prepravnej spoločnosti DPD vrámci celého Slovenska. Cena za dopravu závisí od celkovej hmotnosti / rozmeru objednávky. Aktuálne ceny dopravy nájdete v obchodných podmienkach:  http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny V prípade nadrozmernej objednávky (cca nad 100kg) sa cena dopravy stanovuje podľa prepravných tabuliek (hmotnosť/vzdialenosť). Po vyexpedovaní tovaru Vám bude zaslaný odkaz na stránku prepravca na sledovanie balíka na ceste k Vám. Zvyčajne je balík doručený do dvoch procavných dní od expedície. Kuriér prepravnej spoločnosti Vás bude pred dodaním telefonicky kontaktovať a dohodne s Vami prebratie.

 

3. Ako je možné zaplatiť za objednávku?

V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka uhradená. Po odoslaní objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Hotově/V Hotovosti

Najjednoduchšia a najobľúbenejšia forma úhrady objednávok. Za objednávku zaplatíte priprevzatí objednávky na našej pobočke MADER.sk - Račianska 66 - Bratislava. Ako doklad o úhrade dostanete faktúru a pokladničný blok o prijatej hotovosti. je dôležité vedieť, že na pobočke nie je možné patiť platobnou kartou.

Dobierka

Najobľúbenejšia forma úhrady objednávky pri jej doručovaní. Objednávku uhradíte po doručení v hotovosti priamo kuriérovi prepravnej služby, ktorý Vás bude telefonicky kontaktovať. Balík už obsahuje faktúru, a kuriér Vám odovzdá doklad o zaplatení objednávky. Ak si budete želať platiť platobnou kartou, vopred sa informujte u kuriéra, či má vo vozidle platobný terminál.

Prevodom vopred

Odporúčame využiť prípade, ak objednávku platíte zo zahraničia, alebo nechcete vyberať väčšiu hotovosť (nad 500€ a pod). Po potvrzení objednávky Vám zašleme na email inštrukcie k úhrade objednávky. (variabilný symbol, číslo účtu a čiastku). Bankové prevody trvajú cca 2-3 pracovné dni, preto vopred zvážte tento „zdržujúci“ element. Faktúra za objednávku Vám bude doručená spolu s tovarom, ako doklad o úhrade slúži výpis z banky.

 

4. Kde sa nachádza Pobočka pre osobný odber MADER.sk v Bratislave a ako ju nájdem?

Internetový obchod MADER.sk sa nachádza na prízemí v administratívnej budove Račianska 66. (Račianska 66, 83102 Bratislava) Parkovanie je bezplatné, priamo pred vchodom do budovy Račianska 66, pre potreby vyloženia/naloženia objemnejších balíkov využite vstup na parkovisko sa nachádza z ľavej strany budovy Račianska 66 - pri rampe ohláste zákazník internetového obchodu MADER.sk. V prípade, ak idete MHD, najbližšia zastávka je Mladá Garda www.imhd.sk  V prípade cezpoľných, je najbližšia vlaková stanica BRATISLAVA - VINOHRADY. Aktuálnu informáciu o otváracej dobe nájdete v kontaktoch: http://www.mader.sk/kontakty

 

5. Koľko času mám na vyzdvihnutie pripravenej objednávky z pobočky v Bratislave?

Rezervácia objednávky sa začína dňom prijatého emailu/SMS správy s textom: „Objednávka pripravená k vyzdvihnutiu“. Rezervácia trvá 7 kalendárnych dní. V prípade, ak nestihnete objednávku vyzdvihnúť od 7 dní a máte o ňu záujem, zašlite nám email na info@mader.sk , a rezerváciu vám predĺžime o ďalších 7 dní.

 

 6. Je možné platiť aj platobnou kartou na pobočke v Bratislave?

Nie, na pobočke MADER.sk v Bratislave nemáme platobný terminál, pripravte si preto vopred potrebnú hotovosť.

 

7. Kedy si môžem prísť tovar osobne vyzdvihnúť na pobočku?

Po pripravení objednávky na pobočke v Bratislave Vás budeme informovať SMS a emailovou správou. Otváraciu dobu a adresu nájdete v sekcii kontakty.

 

8. Ako postupovať v prípade reklamácie?

Pre podanie reklamácie máme sekciu REKLAMÁCIE: http://www.mader.sk/showReclamation, kde sa nachádza reklamačný formulár. Tento stačí na základe faktúry vyplniť, vlastnoručne podpísať a riadiť sa informáciami v ňom uvedenými.