Audio, video, televízory Auto - Moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky a Drogéria Hračky KÁVA, KÁVOVARY, PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče VÝPREDAJ A REPASY
X

   Na vašom súkromí nám záleží

Naše webové stránky používajú súbory cookies a potrebujeme Váš súhlas, ktorý môžete kedykoľvek zmeniť v pätičke webu v sekcii Cookies politika.

Tlačítkom "Rozumiem a prijímam" nám udeľujete súhlas používať nevyhnutné cookies pre správne fungovanie webu a zlepšovať tak naše služby.

Súbory cookie sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo webovom prehliadači alebo webovým prehliadačom v počítačovom systéme používateľa. Ak používateľ vyvolá webovú stránku, môže byť súbor cookie uložený v operačnom systéme používateľa. Tento súbor cookie obsahuje charakteristický reťazec, ktorý umožňuje jednoznačnú identifikáciu prehliadača pri opätovnom vyvolaní webovej stránky.

Kategorie

ČASTÉ OTÁZKY

Milí zákazníci, 
pripravili sme pre Vás prehľad najčastejších otázok a odpovedí.
Skôr ako nám zavoláte alebo napíšete email, skúste nájsť odpoveď na Vašu otázku na tejto stránke.


1. Ako rýchlo mi tovar príde ak ho dnes objednám?
V prípade ak vám dodanie tovaru urguje, odporúčame objednávať položky s dostupnosťou " SKLADOM " - takto označené položky vieme vyexpedovať najrýchlejšie. V prípade, ak si objednáte tovar s inou dostupnosťou, bude dodanie trvať dlhšie. Detailné informácie o dostupnost položiek nájdete v spodnej časti našej webstránky v sekcii DODACIA LEHOTA https://www.mader.sk/obchodni-podminky#dodacie  

2. Aké sú ceny za doručenie tovaru ?
V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka doručená. Po potvrdení objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť.
Spôsoby sú nasledujúce:

Osobné vyzdvihnutie v sieti PACKETA - Zásielkovňa- Široká sieť odberných miest PACKETA po celom Slovensku. Určené pre objednávky do 15kg. O pripravení objednávky informujeme SMS notifikáciou + emailom. Aktuálny cenník tejto služby nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny  

Doručenie kuriérom na Slovensko - Doručujeme prepravnou spoločnosti DPD, PPL - Expressone a TopTrans - vrámci celého Slovenska. Cena za dopravu závisí od celkovej hmotnosti / rozmeru objednávky. Aktuálne ceny dopravy nájdete v obchodných podmienkach:  http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny Po vyexpedovaní tovaru Vám bude zaslaný odkaz na stránku prepravca na sledovanie balíka na ceste k Vám. Zvyčajne je balík doručený do dvoch pracovných dní od expedície objednávky. Kuriér prepravnej spoločnosti Vás bude pred dodaním telefonicky kontaktovať a dohodne s Vami detaily prebratia.


3. Ako je možné zaplatiť za objednávku?

V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka uhradená. Po odoslaní objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Platba kartou - ONLINE cez web Po odoslaní objednávky cez web, je potrebné počkať pár sekúnd - budete presmerovaný na platobnú bránu GOPAY, cez ktorú platbu realizujete. Ak úhradu kartou nevykonáte, objednávka nebude vybavená. Ako doklad o úhrade objednávky slúži výpis z Vášho účtu. Jedná sa o najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob úhrady za objednávku.

Dobierka - Najobľúbenejšia forma úhrady objednávky pri jej doručovaní. Objednávku uhradíte po doručení v hotovosti priamo kuriérovi prepravnej služby. Zásielka obsahuje faktúru, ktorá slúži ako doklad o úhrade dobierky.

Prevodom vopred -Odporúčame využiť prípade, ak nemáte platobnú kartu a objednávku chcete platiť bezhotovostne. Po odoslaní objednávky Vám zašleme na email inštrukcie k úhrade objednávky. (variabilný symbol, číslo účtu a sumu). Bankové prevody trvajú cca 1 pracovný deň, preto vopred zvážte tento „zdržujúci“ element. Faktúra za objednávku posielame spolu s tovarom. Ako doklad o úhrade Vám slúži výpis z účtu.

 

4. Ako postupovať ak chcem zrušiť objednávku? Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť, je to možné? kam a ako tovar zaslať  ?
V prípade, ak ste spotrebiteľom (v objednávke / na faktúre ste nezadávali IČO spoločnosti, alebo živnosti) máte podľa zákona 102/2014 nárok na odstúpenie od objednávky vytvorenej na diaľku (cez web) ako aj možnosť vrátiť tovar do 14 dní.Formulár pre odstúpenie od zmluvy / objednávky ako aj vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy pre spotrebiteľov viď: https://www.mader.sk/odstupenie Kompletné informácie ohľadom možnosti odstúpenie od zmluvy pre kupujúcich (spotrebiteľov ale aj právnické osoby - podnikateľov) uvádzame v obchodných podmienkach tu: https://www.mader.sk/obchodni-podminky#odstupenie 


5. Mám problém s tovarom, ktorý som u Vás zakúpil - ako uplatniť reklamáciu ? Kam tovar zaslať ? Ako postupovať v prípade reklamácie?
Všetky informácie pre uplatenie reklamácie nájdete v spodnej časti našej webstránky v sekcii REKLAMÁCIE: http://www.mader.sk/showReclamation, kde sa nachádzajú presné pokyny.

 
6. Neprišiel mi od Vás email o stave objednávky a neviem číslo svojej objednávky - čo teraz robiť?
Najčastejšie sa stáva, že naše emaily u Vás končia v SPAMe alebo v inom priečinku - preto si prosím skontrolujte priečinky REKLAMY / AUTOMATICKÉ / SPAM - a skúste refreshnúť - načítať poštu. Emaily sú generované automaticky pri každej zmene stavu objednávky, preto budete mať presný prehľad o tom, čo sa s ňou v danom okamihu deje. Len v ojedinelých prípadoch sa stáva, že zákazník spravil preklep v emaile, alebo zadal email na inú osobu. V prípade, ak ste preto od nás nedostali žiadny email a ani Vám tieto návody nepomohli, a ubehlo viac ako 24 hodín od vytvorenia Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás - pokúsime sa Vašu objednávku dohľadať pomocou telefónneho čísla, ktoré ste zadávali v objednávke. 


7. Nemôžem sa k Vám dovolať - čo mám robiť ? 
Telefonická linka je k dispozícií iba počas pracovných dní od 10-16 
Bohužiaľ napriek našej snahe vybaviť každého zákazníka aj telefonicky, a to najmä v časoch Vianočného obdobia alebo rušných hodín na sa Vám nemusí podariť dovolať. V takomto prípade Vás prosíme o trpezlivosť a odporúčame Vám poslať otázku na náš email: info@mader.sk Za porozumenie Vám vopred ďakujeme.