Audio, video, televízory Auto - Moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky a Drogéria Hračky KÁVA, KÁVOVARY, PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče VÝPREDAJ A REPASY

ČASTÉ OTÁZKY

Milí zákazníci, 
pripravili sme pre Vás prehľad najčastejších otázok a odpovedí.
Skôr ako nám zavoláte alebo napíšete email, skúste nájsť odpoveď na Vašu otázku na tejto stránke.

1. Je možné tovar uvedený ako „skladom“ na stránke MADER.sk prísť a vyzdvihnúť bez vytvorenia objednávky na odbernom mieste MADER v Bratislave?
Je potrebné vedieť, že odberné miesto MADER v Bratislave nám neslúži ako sklad ani ako kamenný obchod. Odberné miesto MADER slúži len pre odber tovaru už pripravených objednávok. Preto ak máte záujem tovar prevziať / zakúpiť na našej pobočke, je potrebné najskôr vytvoriť objednávku prostredníctvom webstránky MADER - www.mader.sk Pripravenie objednávky na pobočke MADER.sk Vám potvrdíme zaslaním výzvy k osobnému odberu prostredníctvom SMS správy a emailu. O priebehu objednávky Vás budeme informovať emailom. Približnú dobu expedície produktov uvádzame pri každom produkte, táto informácia sa aktualizuje 1x denne. V prípade, ak máte záujem preveriť aktuálnu dostupnosť alebo inú vlastnosť tovaru, prosím nájdite a poznačte si "interný kód produktu" a skúste nám zavolať alebo poslať email.

2. Aké sú spôsoby doručenia objednávky a koľko to stojí?
V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka doručená. Po potvrdení objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť.
Spôsoby sú nasledujúce:

Osobné vyzdvihnutie Bratislava - Najlacnejší spôsob pripravenia objednávky na pobočke v Bratislave. O pripravení objednávky informujeme SMS notifikáciou + emailom. Aktuálnu výšku ceny za rezerváciu objednávky na pobočke nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny  

Doručenie kuriérom na Slovensko - Doručujeme prepravnou spoločnosti DPD / DHL - Expressone a TopTrans - vrámci celého Slovenska. Cena za dopravu závisí od celkovej hmotnosti / rozmeru objednávky. Aktuálne ceny dopravy nájdete v obchodných podmienkach:  http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny V prípade nadrozmernej objednávky (cca nad 100kg) sa cena dopravy stanovuje podľa prepravných tabuliek (hmotnosť/vzdialenosť). Po vyexpedovaní tovaru Vám bude zaslaný odkaz na stránku prepravca na sledovanie balíka na ceste k Vám. Zvyčajne je balík doručený do dvoch pracovných dní od dňa expedície. Kuriér prepravnej spoločnosti Vás bude pred dodaním telefonicky kontaktovať a dohodne s Vami prebratie.

3. Ako je možné zaplatiť za objednávku?
V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka uhradená. Po odoslaní objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Platba kartou - ONLINE cez web Po odoslaní objednávky cez web, je potrebné počkať pár sekúnd - budete presmerovaný na platobnú bránu GOPAY, cez ktorú platbu realizujete. Ak úhradu kartou nevykonáte, objednávka nebude vybavená. Ako doklad o úhrade objednávky slúži výpis z Vášho účtu. Jedná sa o najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob úhrady za objednávku.

Hotově/V Hotovosti -Najjednoduchšia a najobľúbenejšia forma úhrady objednávok. Za objednávku zaplatíte priprevzatí objednávky na našej pobočke MADER.sk v Bratislave v hotovosti. Ako doklad o úhrade dostanete faktúru a pokladničný blok o uhradení faktúry. Je dôležité vedieť, že na pobočke nieje možné patiť platobnou kartou. Informácie o najbližších bankomatoch v okolí vám poskytneme priamo na pobočke. Viac informácií o pobočke nájdete v sekcii kontakty: https://www.mader.sk/kontakty

Dobierka - Najobľúbenejšia forma úhrady objednávky pri jej doručovaní. Objednávku uhradíte po doručení v hotovosti priamo kuriérovi prepravnej služby. Zásielka obsahuje faktúru ktorá slúži ako doklad o úhrade dobierky.

Prevodom vopred -Odporúčame využiť prípade, ak nemáte platobnú kartu a objednávku chcete platiť bezhotovostne. Po odoslaní objednávky Vám zašleme na email inštrukcie k úhrade objednávky. (variabilný symbol, číslo účtu a sumu). Bankové prevody trvajú cca 1 pracovný deň, preto vopred zvážte tento „zdržujúci“ element. Faktúra za objednávku posielame spolu s tovarom. Ako doklad o úhrade Vám slúži výpis z účtu.

4. Kde sa nachádza Pobočka pre osobný odber MADER.sk v Bratislave a ako ju nájdem?
Aktuálne informácie o otváracej dobe a odbernom mieste nájdete priamo v kontaktoch viď: http://www.mader.sk/kontakty

5. Kedy si môžem prísť tovar osobne vyzdvihnúť na pobočku?
Po pripravení objednávky na pobočke v Bratislave Vás budeme informovať SMS a emailovou správou. Pokiaľ Vám dodanie tovaru urguje, odporúčame objednať tovar s dostupnosťou " skladom " alebo do poznámky v objednávke uviesť dátum, kedy objednávku potrebujete mať doručenú  - pokiaľ by to nebolo z našej strany možné, budeme Vás kontaktovať. Viac informácií ohľadom dostupnosti položiek uvádzame priamo v obchodných podmienkach v sekcii: https://www.mader.sk/obchodni-podminky#dodacie  Otváraciu dobu a adresu s inštrukciami nájdete v sekcii kontakty: http://www.mader.sk/kontakty

6. Je možné platiť aj platobnou kartou na pobočke v Bratislave?
Nie, na pobočke MADER.sk v Bratislave nemáme platobný terminál, pripravte si prosím vopred hotovosť. Ak si zvolíte Platbu kartou - ONLINE - takúto objednávku je potrebné uhradiť hneď po odoslaní objednávky - CEZ WEB.

7. Koľko času mám na vyzdvihnutie pripravenej objednávky z pobočky v Bratislave?
Rezervácia objednávky sa začína dňom prijatého emailu/SMS správy s textom: „Objednávka pripravená k vyzdvihnutiu“. Rezervácia trvá 10 kalendárnych dní. V prípade, ak nestihnete objednávku vyzdvihnúť do 10 dní a máte o ňu záujem, zašlite nám email na info@mader.sk .

8. Ako postupovať ak chcem zrušiť objednávku? Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť, je to možné? kam a ako tovar zaslať  ?
V prípade, ak ste spotrebiteľom (v objednávke / na faktúre ste nezadávali IČO spoločnosti, alebo živnosti) máte podľa zákona 102/2014 nárok na odstúpenie od objednávky vytvorenej na diaľku (cez web) ako aj možnosť vrátiť tovar do 14 dní.Formulár pre odstúpenie od zmluvy / objednávky ako aj vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy pre spotrebiteľov viď: https://www.mader.sk/odstupenie Kompletné informácie ohľadom možnosti odstúpenie od zmluvy pre kupujúcich (spotrebiteľov ale aj právnické osoby - podnikateľov) uvádzame v obchodných podmienkach tu: https://www.mader.sk/obchodni-podminky#odstupenie 

RIEŠENIE PROBLÉMOV:

9. Mám problém s tovarom, ktorý som u Vás zakúpil - ako uplatniť reklamáciu ?
Kam tovar zaslať ? Ako postupovať v prípade reklamácie?
Všetky informácie pre uplatenie reklamácie uvádzame v sekcii REKLAMÁCIE: http://www.mader.sk/showReclamation, kde sa nachádzajú presné pokyny.
 
10. Neprišiel mi od Vás email o stave objednávky - neviem číslo svojej objednávky - čo mám robiť?
Najčastejšie sa stáva, že naše emaily u Vás končia v SPAMe alebo v inom priečinku - preto si prosím skontrolujte priečinky REKLAMY / AUTOMATICKÉ / SPAM - a skúste refreshnúť - načítať poštu. Emaily sú generované automaticky pri každej zmene stavu objednávky, preto budete mať presný prehľad o tom, čo sa s ňou v danom okamihu deje. Len v ojedinelých prípadoch sa stáva, že zákazník spravil preklep v emaile, alebo zadal email na inú osobu. V prípade, ak ste preto od nás nedostali žiadny email a ani Vám tieto návody nepomohli, a ubehlo viac ako 24 hodín od vytvorenia Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás - pokúsime sa Vašu objednávku dohľadať pomocou telefónneho čísla, ktoré ste zadávali v objednávke. 


11. Nemôžem sa k Vám dovolať - čo mám robiť ? 
Telefonická linka je k dispozícií iba počas pracovných dní a vrámci otváracích hodín našej pobočky - viď otváracie hodiny: http://www.mader.sk/kontakty 
Bohužiaľ napriek našej snahe vybaviť každého zákazníka aj telefonicky, a to najmä v časoch Vianočného obdobia alebo rušných hodín na našej pobočke sa Vám nemusí podariť dovolať.
V takomto prípade Vás prosíme o trpezlivosť a odporúčame Vám poslať nám správu na náš email: info@mader.sk 
Za porozumenie Vám vopred ďakujeme.