ČASTÉ OTÁZKY
Milí zákazníci,
pripravili sme pre Vás prehľad najčastejších otázok a odpovedí.
Skôr ako nám zavoláte alebo napíšete email, skúste nájsť odpoveď na Vašu otázku na tejto stránke.
1. Ako rýchlo mi tovar príde ak ho dnes objednám?
V prípade ak vám dodanie tovaru urguje, odporúčame objednávať položky s dostupnosťou " SKLADOM " - takto označené položky vieme vyexpedovať najrýchlejšie. V prípade, ak si objednáte tovar s inou dostupnosťou, bude dodanie trvať dlhšie. Detailné informácie o dostupnost položiek nájdete v spodnej časti našej webstránky v sekcii DODACIA LEHOTA https://www.mader.sk/obchodni-podminky#dodacie
2. Aké sú ceny za doručenie tovaru ?
V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka doručená. Po potvrdení objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť.
Spôsoby sú nasledujúce:
Osobné vyzdvihnutie v sieti PACKETA - Zásielkovňa- Široká sieť odberných miest PACKETA po celom Slovensku. Určené pre objednávky do 15kg. O pripravení objednávky informujeme SMS notifikáciou + emailom. Aktuálny cenník tejto služby nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny
Doručenie kuriérom na Slovensko - Doručujeme prepravnou spoločnosti DPD, PPL - Expressone a TopTrans - vrámci celého Slovenska. Cena za dopravu závisí od celkovej hmotnosti / rozmeru objednávky. Aktuálne ceny dopravy nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny Po vyexpedovaní tovaru Vám bude zaslaný odkaz na stránku prepravca na sledovanie balíka na ceste k Vám. Zvyčajne je balík doručený do dvoch pracovných dní od expedície objednávky. Kuriér prepravnej spoločnosti Vás bude pred dodaním telefonicky kontaktovať a dohodne s Vami detaily prebratia.
3. Ako je možné zaplatiť za objednávku?
V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka uhradená. Po odoslaní objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:
Platba kartou - ONLINE cez web - Po odoslaní objednávky cez web, je potrebné počkať pár sekúnd - budete presmerovaný na platobnú bránu GOPAY, cez ktorú platbu realizujete. Ak úhradu kartou nevykonáte, objednávka nebude vybavená. Ako doklad o úhrade objednávky slúži výpis z Vášho účtu. Jedná sa o najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob úhrady za objednávku.
Dobierka - Najobľúbenejšia forma úhrady objednávky pri jej doručovaní. Objednávku uhradíte po doručení v hotovosti priamo kuriérovi prepravnej služby. Zásielka obsahuje faktúru, ktorá slúži ako doklad o úhrade dobierky.
Prevodom vopred -Odporúčame využiť prípade, ak nemáte platobnú kartu a objednávku chcete platiť bezhotovostne. Po odoslaní objednávky Vám zašleme na email inštrukcie k úhrade objednávky. (variabilný symbol, číslo účtu a sumu). Bankové prevody trvajú cca 1 pracovný deň, preto vopred zvážte tento „zdržujúci“ element. Faktúra za objednávku posielame spolu s tovarom. Ako doklad o úhrade Vám slúži výpis z účtu.
4. Ako postupovať ak chcem zrušiť objednávku? Chcem odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť, je to možné? kam a ako tovar zaslať ?
V prípade, ak ste spotrebiteľom (v objednávke / na faktúre ste nezadávali IČO spoločnosti, alebo živnosti) máte podľa zákona 102/2014 nárok na odstúpenie od objednávky vytvorenej na diaľku (cez web) ako aj možnosť vrátiť tovar do 14 dní.Formulár pre odstúpenie od zmluvy / objednávky ako aj vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy pre spotrebiteľov viď: https://www.mader.sk/odstupenie Kompletné informácie ohľadom možnosti odstúpenie od zmluvy pre kupujúcich (spotrebiteľov ale aj právnické osoby - podnikateľov) uvádzame v obchodných podmienkach tu: https://www.mader.sk/obchodni-podminky#odstupenie
5. Mám problém s tovarom, ktorý som u Vás zakúpil - ako uplatniť reklamáciu ? Kam tovar zaslať ? Ako postupovať v prípade reklamácie?
Všetky informácie pre uplatenie reklamácie nájdete v spodnej časti našej webstránky v sekcii REKLAMÁCIE: http://www.mader.sk/showReclamation, kde sa nachádzajú presné pokyny.
6. Neprišiel mi od Vás email o stave objednávky a neviem číslo svojej objednávky - čo teraz robiť?
Najčastejšie sa stáva, že naše emaily u Vás končia v SPAMe alebo v inom priečinku - preto si prosím skontrolujte priečinky REKLAMY / AUTOMATICKÉ / SPAM - a skúste refreshnúť - načítať poštu. Emaily sú generované automaticky pri každej zmene stavu objednávky, preto budete mať presný prehľad o tom, čo sa s ňou v danom okamihu deje. Len v ojedinelých prípadoch sa stáva, že zákazník spravil preklep v emaile, alebo zadal email na inú osobu. V prípade, ak ste preto od nás nedostali žiadny email a ani Vám tieto návody nepomohli, a ubehlo viac ako 24 hodín od vytvorenia Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás - pokúsime sa Vašu objednávku dohľadať pomocou telefónneho čísla, ktoré ste zadávali v objednávke.
7. Nemôžem sa k Vám dovolať - čo mám robiť ?
Telefonická linka je k dispozícií iba počas pracovných dní od 10-16 Bohužiaľ napriek našej snahe vybaviť každého zákazníka aj telefonicky, a to najmä v časoch Vianočného obdobia alebo rušných hodín na sa Vám nemusí podariť dovolať. V takomto prípade Vás prosíme o trpezlivosť a odporúčame Vám poslať otázku na náš email: info@mader.sk Za porozumenie Vám vopred ďakujeme.