Navigácia : [ preskocit ' ]
Audio, video, televízory Auto-moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky Hračky KÁVA, KÁVOVARY A PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária REPASY PC, VÝPREDAJ PC Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče
Časté otázky

Vážení zákazníci, 

pripravili sme pre Vás prehľad najčastejších otázok a odpovedí. Preto skôr, ako nám zavoláte alebo napíšete email, skúste nájsť odpoveď na otázku na tejto stránke.

 

  1. Je možné tovar uvedený ako „skladom“ na stránke www.MADER.sk prísť a vyzdvihnúť bez vytvorenia objednávky na odbernom mieste MADER v Bratislave?

Je potrebné vedieť, že odberné miesto MADER v Bratislave nám neslúži ako sklad. Odberné miesto MADER slúži len pre odber tovaru = už pripravených objednávok. Preto ak máte záujem tovar zakúpiť, je potrebné najskôr vytvoriť objednávku prostredníctvom webstránky MADER - www.mader.sk Pripravenie objednávky na pobočke MADER.sk Vám potvrdíme zaslaním výzvy k osobnému odberu prostredníctvom SMS správy a emailu. O priebehu objednávky Vás budeme informovať emailom. V prípade, ak máte záujem zistiť, aká je dostupnosť tovaru na odbernom mieste, prosím nájdite a poznačte si "interný kód produktu" a skúste nám zavolať alebo napísať email.

 

2. Aké sú spôsoby doručenia objednávky a koľko to stojí?

V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka doručená. Po potvrdení objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Osobné vyzdvihnutie Bratislava

Najlacnejší spôsob pripravenia objednávky na pobočke v Bratislave. O pripravení objednávky informujeme SMS notifikáciou + emailom. Aktuálnu výšku ceny za rezerváciu objednávky na pobočke nájdete v obchodných podmienkach: http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny  

 

DPD – Slovensko

Doručujeme kuriérom prepravnej spoločnosti DPD vrámci celého Slovenska. Cena za dopravu závisí od celkovej hmotnosti / rozmeru objednávky. Aktuálne ceny dopravy nájdete v obchodných podmienkach:  http://www.mader.sk/obchodni-podminky#ceny V prípade nadrozmernej objednávky (cca nad 100kg) sa cena dopravy stanovuje podľa prepravných tabuliek (hmotnosť/vzdialenosť). Po vyexpedovaní tovaru Vám bude zaslaný odkaz na stránku prepravca na sledovanie balíka na ceste k Vám. Zvyčajne je balík doručený do dvoch procavných dní od expedície. Kuriér prepravnej spoločnosti Vás bude pred dodaním telefonicky kontaktovať a dohodne s Vami prebratie.

 

3. Ako je možné zaplatiť za objednávku?

V objednávke tovaru po jeho pridaní do košíka si vyberiete, akým spôsobom bude objednávka uhradená. Po odoslaní objednávky nie je možné toto rozhodnutie zmeniť. Spôsoby sú nasledujúce:

Hotově/V Hotovosti

Najjednoduchšia a najobľúbenejšia forma úhrady objednávok. Za objednávku zaplatíte priprevzatí objednávky na našej pobočke MADER.sk v Bratislave. Ako doklad o úhrade dostanete faktúru a pokladničný blok o prijatej hotovosti. Je dôležité vedieť, že na pobočke nie je možné patiť platobnou kartou. Viac informácií o pobočke nájdete v sekcii kontakty: https://www.mader.sk/kontakty

Dobierka

Najobľúbenejšia forma úhrady objednávky pri jej doručovaní. Objednávku uhradíte po doručení v hotovosti priamo kuriérovi prepravnej služby, ktorý Vás bude telefonicky kontaktovať. Balík už obsahuje faktúru, a kuriér Vám odovzdá doklad o zaplatení objednávky. Ak si budete želať platiť platobnou kartou, vopred sa informujte u kuriéra, či má vo vozidle platobný terminál.

Prevodom vopred

Odporúčame využiť prípade, ak objednávku platíte zo zahraničia, alebo nechcete vyberať väčšiu hotovosť (nad 500€ a pod). Po potvrzení objednávky Vám zašleme na email inštrukcie k úhrade objednávky. (variabilný symbol, číslo účtu a čiastku). Bankové prevody trvajú cca 2-3 pracovné dni, preto vopred zvážte tento „zdržujúci“ element. Faktúra za objednávku Vám bude doručená spolu s tovarom, ako doklad o úhrade slúži výpis z banky.

 

4. Kde sa nachádza Pobočka pre osobný odber MADER.sk v Bratislave a ako ju nájdem?

Aktuálne informácie o otváracej dobe a odbernom mieste nájdete v kontaktoch viď: http://www.mader.sk/kontakty

 

5. Koľko času mám na vyzdvihnutie pripravenej objednávky z pobočky v Bratislave?

Rezervácia objednávky sa začína dňom prijatého emailu/SMS správy s textom: „Objednávka pripravená k vyzdvihnutiu“. Rezervácia trvá 7 kalendárnych dní. V prípade, ak nestihnete objednávku vyzdvihnúť do 7 dní a máte o ňu záujem, zašlite nám email na info@mader.sk , a rezerváciu vám predĺžime o ďalších 7 dní.

 

 6. Je možné platiť aj platobnou kartou na pobočke v Bratislave?

Nie, na pobočke MADER.sk v Bratislave nemáme platobný terminál, pripravte si prosím vopred hotovosť.

 

7. Kedy si môžem prísť tovar osobne vyzdvihnúť na pobočku?

Po pripravení objednávky na pobočke v Bratislave Vás budeme informovať SMS a emailovou správou. Otváraciu dobu a adresu nájdete v sekcii kontakty: http://www.mader.sk/kontakty  

 

8. Ako postupovať v prípade reklamácie?

Pre podanie reklamácie máme sekciu REKLAMÁCIE: http://www.mader.sk/showReclamation, kde sa nachádza reklamačný formulár. Tento stačí na základe faktúry vyplniť, vlastnoručne podpísať a riadiť sa informáciami v ňom uvedenými.