Navigácia : [ preskocit ' ]
Audio, video, televízory Auto - Moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky Hračky KÁVA, KÁVOVARY A PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče VÝPREDAJ A REPASY
REKLAMÁCIE

Reklamácia tovaru
Ako postupovať v prípade reklamácie?

 

A1) Ak ste obdržali poškodenú zásielku od prepravnej spoločnosti: 

  1. Kontaktujte kuriéra do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
  2. Poškodenie prosím neodkladne nahláste písomne na email reklamačného oddelenia: REKLAMACE@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky, a zašlite fotodokumentáciu rozsahu poškodenia.
  3. Poškodený tovar nám zatiaľ nezasielajte. Ďalší postup Vám následne určí reklamačné oddelenie.

 

A2) Ak došlo k zámene tovaru pri doručení kuriérom postupujte nasledovne:
(obdržali ste od kuriéra iný tovar, ako je uvedené na faktúre alebo v objednávke?)
 

  1. Chybu pri expedícií prosím neodkladne nahláste písomne na email reklamačného oddelenia: REKLAMACE@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky a opíšte doručený produkt (uveďte jeho názov, typ, prípadne EAN kód)
  2. Vyplňte prosím doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  3. Chybne doručený tovar nám prosím zašlite na nižšieuvedenú adresu.
    Tento tovar nerozbaľujte, nepoužívajte, ani ho nesmiete inak znehodnotiť. 
    Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: info@mader.sk
     

B) V prípade poruchy tovaru postupujte nasledovne: 

  1. Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení / faktúra dodaná so zakúpeným tovarom.
  2. Preukázanie nákupu od našej spoločnosti je jednou z podmienok reklamácie. Servisné číslo (S / N) slúži na jednoznačnú identifikáciu výrobku. Pokiaľ Váš produkt disponuje servisným číslom, tiež teda značeným S / N, prosíme o jeho uvedenie do poznámky reklamačného formulára.
  3. Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  4. Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
  5. Kópiu faktúry, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt s kompletným príslušenstvom dôkladne zabaľte.
    Balík nám pošlite na adresu. Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: info@mader.sk

 

Adresa pre zasielanie reklamácií:

Reklamačné oddelenie MADER.sk
ANTALON s.r.o.
Radlinského 27
81107 Bratislava

alebo:

ANTALON s.r.o.
Oblouková 102
463 03 Liberec - Stráž n. Nisou
Česká republika

 

 Podrobné informácie o záručných a reklamačných podmienkach viď: VI. Záručné a reklamačné podmienky

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR: