Audio, video, televízory Auto - Moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky a Drogéria Hračky KÁVA, KÁVOVARY, PRÍSLUŠENSTVO Malé domáce spotrebiče Počítače a kancelária Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče VÝPREDAJ A REPASY

REKLAMÁCIE

Reklamácia tovaru
Ako postupovať v prípade reklamácie alebo škodovej udalosti?

 

A1) Hlásenie škodovej udalosti - ak ste obdržali poškodenú zásielku od prepravnej spoločnosti:
(obdržali ste poškodenú zásielku alebo jej časť?)  

  1. Pre nahlásanie škodovej udalosti kontaktujte prepravcu do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
    kontakt DPD: dpd@dpd.sk / PPL - Expressone: zs@expressone.sk / Toptrans: info@toptrans.cz
  2. Škodovú udalosť je potrebné nahlásiť do 48 hod. od obdržania zásielky písomne na email: PAVLA@ANTALON.CZ
    V emaile uveďte číslo objednávky, foto: balíka, prepravného štítka a rozsahu poškodenia.
  3. Poškodený tovar nám zatiaľ nezasielajte. Ďalší postup s vami individuálne dohodne reklamačné oddelenie.

 

A2) Hlásenie chybnej expedície - ak ste obdržali iný tovar od prepravnej spoločnosti:
(obdržali ste od kuriéra iný tovar ako ste si objednali, alebo ako je uvedené na faktúre?)
 

  1. Chybu prosím neodkladne nahláste písomne na email: REKLAMACIA@MADER.SK
    V emaile uveďte číslo objednávky a opíšte doručený produkt (uveďte jeho názov, typ, prípadne EAN kód)
  2. Vyplňte prosím doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
    Tento tovar nerozbaľujte, nepoužívajte, ani ho nesmiete inak znehodnotiť. 
  3. Chybne doručený tovar nám prosím zašlite na nižšieuvedenú adresu.
    Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: info@mader.sk
     

B) V prípade poruchy tovaru postupujte nasledovne: 

  1. Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení / faktúra dodaná so zakúpeným tovarom.
    Preukázanie nákupu tovaru od našej spoločnosti je jednou z podmienok reklamácie.
  2. Pokiaľ Váš produkt disponuje servisným číslom, tiež teda značeným S/N, žiadame o jeho uvedenie do poznámky reklamačného formulára. Servis number resp. servisné číslo (S/N) slúži na jednoznačnú identifikáciu výrobku.
  3. Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  4. Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
  5. Kópiu dokladu o kúpe, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt s kompletným príslušenstvom dôkladne zabaľte.
    Balík nám pošlite na adresu. Ak balík odosielate poštou, napíšte nám podacie (referenčné) číslo na email: info@mader.sk

 

ADRESA PRE ZASLANIE REKLAMÁCIE SK:

Reklamačné oddelenie MADER.sk
ANTALON s.r.o.
Radlinského 27
81107 Bratislava


ADRESA PRE ZASLANIE REKLAMÁCIE DO CZ:

ANTALON s.r.o.
Oblouková 102
463 03 Liberec -
Stráž nad Nisou
Česká republika

 

 

Podrobné informácie o záručných a reklamačných podmienkach:
 Záručné a reklamačné podmienky

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR: