Navigácia : [ preskocit ' ]
Audio, video, televízory Auto-moto Dom a záhrada Foto, Kamery, Ďalekohľady Hodinky náramkové Hračky Malé domáce spotrebiče Parfumy a kozmetika Počítače a kancelária Repasované, použité PC Šport, fitness, zdravie Veľké spotrebiče
KarcherSchaub
Reclamation page text

 

Reklamácia tovaru

Ako postupovať v prípade reklamácie?

A) Ak ste obdržali poškodenú zásielku od prepravnej spoločnosti:

 

  1. Kontaktujte kuriéra do 48 hod. od obdržania balíka a vyžiadajte si spísanie zápisu o škode.
  2. Kontaktujte reklamačné oddelenie do 48 hod. na email: reklamace@antalon.cz alebo tel.: +420 484 800 852
  3. Vyplňte nižšieuvedený reklamačný formulár, poškodený tovar nám nezasielajte, o ďalšom postupe vás budeme informovať.

 

B) V prípade poruchy výrobku postupujte nasledovne:

 

  1. Pripravte si prosím záručný list. Ako záručný list slúži doklad o uhradení + faktúra, dodaná spolu so zakúpeným tovarom.
  2. Vyplňte doleuvedený reklamačný formulár podľa údajov z faktúry a kliknite na tlačidlo: Uložiť a zobraziť formulár na tlač
  3. Reklamačný formulár si v ďalšom kroku podľa uvedených inštrukcií vytlačte a vlastnoručne podpíšte.
  4. Kópiu faktúry, podpísaný reklamačný formulár a vyčistený produkt určený na reklamáciu dôkladne zabaľte.
  5. Balík nám zašlite alebo prineste na adresu:

    Obchod MADER.sk - reklamácia 
    ANTALON s.r.o.
    Račianska 66
    831 02 Bratislava
     

 

Podrobné informácie o záručných a reklamačných podmienkach uvádzame v Obchodných podmienkach:
VI. Záručné a reklamačné podmienky